Büyükşehir’in Turizm Master Planında kamuoyu ile paylaştığı marka kentin marka melodileri ilk kez Akçaray’da ve otobüslerde kullanılmaya başlandı
Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanı Doç. Dr. Tahir Büyükakın tarafından Turizm Master Planı tanıtımında ilk kez kamuoyu ile paylaşılan yeni kurumsal melodiler, ilk kez Akçaray’da ve otobüslerde duyulmaya başlandı. Kent markasının ögelerinden olan ve özenle hazırlanan Kocaeli’nin yeni melodisi vatandaşlardan tam not almayı da başardı. UlaşımPark tarafından tramvaylara ve otobüslere yüklenen melodilere vatandaşlar şimdiden aşina oldu.
TRAMVAY ANONSLARINDA
Marka kentin marka tramvayı Akçaray’da ilk kez duyulan melodiler, bilgilendirici durak anonsları, toplumsal anonslar ve nezaket kuralları duyuruları öncesinde yapılıyor. Akçaray’da seyahat edildiğinde iç anonsların tamamının öncesinde gelen yeni melodiler alışılmışın dışında olduğundan vatandaşlar tarafından da hemen fark edildi. Yolcular yeni melodiyi çok beğendiklerini ifade etti.
OTOBÜSLERDE DE DUYULUYOR
Büyükşehir tarafından hazırlanan Kocaeli’nin kurumsal melodileri, tüm UlaşımPark otobüslerinde de duyuluyor. Kocaeli’nin yeni melodisi, maske duyuruları öncesinde kendine has tonlamasıyla araç içerisinde farklı bir hava oluşturuyor.
KOCAELİ MARKALAŞIYOR
Başkan Büyükakın’ın master plan tanıtımında, ‘’Bu şehrin bir markası olacaksa işte o telefon zili, okul zili, yazı fontuyla bütün bir logonuz olmalı’’ diye ifade ettiği Kocaeli’nin yeni melodisi ve planın diğer ayrıntılarına kocaelimarkalasiyor.com adresinden ulaşmak mümkün. İsteyen herkes buradan Kocaeli’nin yeni melodisi, logo tasarımı ve kentin markalaşmasıyla ilgili materyallerri ücretsiz olarak indirip kullanabiliyor.
Kaynak: (BHA) - Beyaz Haber Ajansı
Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.