Her 2 kişiden biri çocuğu için gıda takviyesi kullanıyor
Pandemide gıda takviyesi kullanımı 73’e yükseldi
Tüketici araştırmaları, pandeminin tüketicilerin sağlıklı yaşama ve sağlıklı beslenmeye yöneldiğini gösterirken, takviye gıda, fonksiyonel besin ve diyet takviyelerine olan ilgi de arttı. Gıda Takviyesi ve Beslenme Derneği’nin araştırması, pandemide 10 kişiden 7’sinin takviye gıda aldığını gösterdi. Küresel gıda takviyesi pazarı büyümeye devam ederken, Türkiye’den bir takviye gıda şirketi, küresel bir marka yaratmak için Türkiye menşeli bir takviye gıda markasını bünyesine kattı.
Pandemi birçok insanın yaşama biçimini önemli ölçüde değiştirdi. Bir yandan spor ve egzersiz hayatın bir parçası haline gelirken, sağlıklı beslenmek ve gerektiği noktada doğal takviyelerden yararlanmak alışkanlığa dönüştü. Gıda Takviyesi ve Beslenme Derneği’nin Nielsen işbirliğiyle geçtiğimiz yılın ortalarında gerçekleştirdiği araştırmanın sonuçlarına göre gıda takviyesi alımı, pandemi döneminde 73’e yükseldi. Aynı rapora göre gıda takviyelerine güven artışı 38 olarak kaydedildi. Pandemiyle başlayan bu trendin pandeminin etkilerinin azaldığı şu günlerde de güncelliğini koruduğuna dikkat çeken Full Supplement Yönetim Kurulu Üyesi Abdullah Talha Taban, ”Bağışıklığı artırmaya, daha dinç hissetmeye ve vücut bütünlüğünü sağlamaya yardımcı olan doğal takviyeler günlük beslenme rutinlerinde yer etmeye başladı. Özellikle ofise dönüşlerin başlaması ve bu yıl kışın uzun sürmesi sebebiyle vitamin ve mineral destekleri, bağışıklık destekleyici ürünler ve kolajen takviyeler yoğun ilgi görüyor. Full Supplement olarak biz de 2022’nin ilk çeyreğinde halihazırda Türkiye’nin önde gelen takviye gıda markalarından biri olan Qlife’ı bünyemize kattık. Full Supplement uzmanlığının, Ar-Ge yatırımlarımızın ve takviye gıda sektöründeki deneyimimizin gücüyle Qlife markasını küresel bir marka yapmak için kolları sıvadık” dedi.
”Ofise dönüşle gıda takviyelerine olan ihtiyaç artıyor”
Pandemi boyunca uzaktan çalışmaya geçen şirketlerin şimdi tamamen ofise döndüğünü ya da hibrit bir çalışma düzenine geçmeye başladığını hatırlatan Abdullah Talha Taban, ”Haftanın en az beş günü ofise gidip gelmek, toplu taşıma kullanmak ve ofiste yeme içme alışkanlıklarının değişmesi gibi durumlar evden çalışmaya alışan bireyler için ilk aşamada zorlu olabilir. Vitamin, mineral ve probiyotik gibi doğal yapı taşlarına olan ihtiyacın artacağı bu dönemde beslenmeye dikkat etmenin yanı sıra takviye gıdalardan destek almak, geçiş sürecini kolaylaştıracaktır. ’Türkiye’nin Vitamin Deposu’ Full Supplement olarak bir dünya markasına dönüştürme vizyonuyla satın aldığımız Qlife’ın günlük rutine dahil edilebilecek seçenekleri arasında özellikle vitamin, mineral, kolajen ve bağışıklık destekleyici ürünlerimiz faydalı olabilir. Türkiye’de her 2 kişiden birinin çocuğu için gıda takviyesi kullandığını düşündüğümüzde, yalnızca yetişkinler için değil, okula giden çocuklarımız için de özel ve doğal ürünler sunabiliyoruz. Örneğin ’Vitaminin En Eğlenceli Hali’ mottosuyla yumuşak şeker formunda sunduğumuz inovatif ve yeni nesil gıda takviyeleri ailesi Qlife Vitamin + Mineral Gummies, çiğnenebilir jel formuyla takviye gıdaları lezzetli ve kolay tüketilebilir hale getiriyor, üstelik yetişkinlere ve çocuklara aynı anda hitap ediyor” ifadelerini kullandı.
”Bakanlık onaylı, helal sertifikalı, yerli takviyeler sunuyoruz”
Tamamen yerli üretim olan gıda takviyelerinin Türkiye’nin en çok ziyaret edilen e-ticaret platformlarında, marketlerde ve seçkin eczanelerde bulunabildiğine dikkat çeken Full Supplement A.Ş Yönetim Kurulu Üyesi Abdullah Talha Taban, ”Hammadde olarak kalite standartları onaylanmış ve güvenilirliği bilimsel olarak kanıtlanmış takviye gıdaları ’Yaşam Kaliteni Artır’ mottosuyla tablet, kapsül, saşe, gummy, likit, efervesan gibi formlarda sunuyoruz. Halihazırda 24 farklı takviye ürünüyle satılan Qlife markalı gıda takviyesi ürünlerinin tamamında Tarım ve Orman Bakanlığı onaylarının yanı sıra ISO 9001, ISO 22000, ISO 14001, GMP, HACCP sertifikaları bulunuyor. Ayrıca, Helal Gıda Sertifikasına ve kalite belgelerine de sahip olan ürünlerimizin sayısını 2022’de yapacağımız yatırımlarla 30’un üzerine çıkarmayı hedefliyoruz. İnsanlığın sağlıklı ve kaliteli bir yaşam sürmesi için doğal ürünleri son tüketiciyle buluşturma misyonuyla yürüttüğümüz faaliyetlerimizde, yurtiçi ve yurtdışı pazarlarda ve online sağlıklı yaşam ürünleri satışında sektörün öncü şirketleri arasında yer alma vizyonunu taşıyoruz. Yasal yükümlülüklere uygun, yüksek kaliteli, katkısız, insana ve çevreye duyarlı ürünlerimizle tüketici güvenini kazanmak önceliklerimiz arasında ilk sırada yer alıyor. Uzun vadeli hedefimiz, Qlife’ı bir dünya markasına dönüştürmek ve küresel oyuncularla rekabet etmek” diye konuştu.
Kaynak: (BHA) - Beyaz Haber Ajansı
Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.