Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi (RTEÜ) Rektörlüğü tarafından “TS EN ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Belge Takdim Töreni” gerçekleştirildi.
Tören öncesi TSE Karadeniz Bölge Koordinatörü Erol Kaygı, RTEÜ Rektörü Prof. Dr. Hüseyin Karaman’ı makamında ziyaret etti.
Sohbet ortamında gerçekleştirilen görüşme sonunda, Rektör Karaman günün anısına Kaygı’ya hediye takdim etti.
Ziyaretin ardından, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Konferans Salonu’nda gerçekleştirilen törene geçildi.
Törende, ilk olarak TSE Karadeniz Bölge Koordinatörü Erol Kaygı “Yönetim Sistemleri” konulu sunum gerçekleştirdi.
Kaygı, konuşmasında yönetim sistemlerinin kurulması ve uygulanmasının yanında sürdürülebilirliğinin önemine dikkat çekerek, sistemin hayata geçirilmesinde Üniversitemizin başarılı bir süreç geçirdiğini söyledi. TSE 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Belgesi'nin Üniversitemize hayırlı olmasını temenni eden Kaygı konuşmasını tamamladı.
Kaygı’nın sunumunun ardından Rektör Karaman bir konuşma gerçekleştirdi.
RTEÜ’nün yeni dönemdeki önceliklerinin kalite, akreditasyon ve uluslararasılaşma olduğunu hatırlatarak konuşmasına başlayan Rektör Karaman, “Elbette ki bu hedefleri tesadüfen belirlemedik. Bu hedefleri belli bir arka plana dayanarak ve belli bir vizyondan hareketle ortaya koyduk. Hareket ettiğimiz vizyon da ülkemizi muasır medeniyetler seviyesine çıkarmak ve dünyanın en büyük 10 ekonomik gücünden birisi olmasını sağlamak, kısacası Sayın Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip Erdoğan'ın ortaya koyduğu 2053 ve 2071 hedeflerine ulaşmaktır. Çünkü bu hedeflere ulaşmak ancak eğitim-öğretim ile araştırma-geliştirmede kaliteyi yakalamakla mümkün olacaktır.” dedi.
Rektör Karaman, söz konusu hedeflere ulaşmak için yapılan çalışmalardan bahsetti:
“ Üniversitemiz bünyesinde Kalite Koordinatörlüğünü kurduk ve 2018 yılında Üniversitemizin Kalite Eylem Planını hazırlayarak kamuoyu ile paylaştık. 2017 yılında YÖK Kalite Kurulu'nun kurumsal dış değerlendirmesinden geçtik. 2019 yılında Türk Standartları Enstitüsünden ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi Belgesi aldık. 2018 yılında program akreditasyonu sürecini başlattık. Şu ana kadar 13 programımız süreçleri başarı ile tamamlayarak akreditasyon belgelerini aldılar. Bazı programlarımızın akreditasyon süreçleri ise devam etmektedir. Amacımız akreditasyon kuruluşları olan bütün programlarımızın akreditasyon süreçlerini tamamlayarak belgelerini almaları, akreditasyon kuruluşları olmayan programlarımızın da akredite olmuş olan yakın programlar seviyesine çıkmalarını sağlamaktır. 2021 Yılında Üniversitemizin Uluslararasılaşma Eylem Planını hazırladık ve yayınladık. 2020 yılında YÖK Kalite Kuruluna kurumsal akreditasyon için müracaat ettik ve 2021 yılında bu süreçten geçtik. Şimdi sonucun açıklanmasını bekliyoruz. Yine 2021 yılında 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Belgesi için TSE’ye müracaat ettik ve süreci başarı ile tamamladık.”
Değişen şartlara, öğrenci ve paydaşların beklenti, talep ve şikâyetlerine göre Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi olarak kendilerini yenilemek ve geliştirmek durumunda olduğunun bilinciyle “TSE 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Belgesi”ni almak için müracaatta bulunduklarını ve bugün belgeyi almanın mutluluğunu ve gururunu yaşadıklarını ifade eden Rektör Karaman, sürece katkı sunan herkese teşekkür ederek konuşmasını tamamladı.
Konuşmaların ardından, TSE Karadeniz Bölge Koordinatörü Erol Kaygı tarafından, denetim sürecini başarıyla tamamlayan RTEÜ adına Rektör Karaman’a, TS EN ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Belgesi, plaket takdimi ve bayrak sunumu gerçekleştirildi.
Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.