Samsung Türkiye bünyesinde yer alan Servis ve Müşteri Hizmetleri Departmanı tarafından hayata geçirilen ‘Kesintisiz İletişim’ stratejisi, Ticaret Bakanlığı tarafından düzenlenen 25. Geleneksel Tüketici Ödülleri’nde ödüle layık görüldü. Şirket, satış sonrası servis ve hizmetler için uyguladığı müşteri odaklı çözümler ile ‘Tüketici Memnuniyetini İlke Edinen Firma’ ödülünün sahibi oldu.
Müşteri memnuniyeti alanında ülkemizde kamu tarafından verilen tek ödül organizasyonu olan ve 1998 yılından bu yana düzenlenen Geleneksel Tüketici Ödülleri’nin 25.si, 15 Mart Salı günü Ticaret Bakan Yardımcısı Sezai Uçarmak’ın katılımıyla Sheraton Ankara Hotel ve Convention Center’da yapılan törenle sahiplerini buldu.
Samsung Türkiye, müşterilerin tüm ihtiyaçlarının hızlıca giderileceği bir deneyim yolculuğu olarak tasarlanan ”Kesintisiz İletişim” stratejisi ile ‘Tüketici Memnuniyetini İlke Edinen Firma’ ödülünü almaya hak kazandı. Gerçekleştirilen törende Samsung Türkiye’nin ödülü Ticaret Bakanı Yardımcısı Sezai Uçarmak tarafından Samsung Türkiye Servis ve Müşteri Hizmetleri Direktörü Erbil Topgül’e takdim edildi.
Çağrı merkezinden dijital kanallara, servis merkezlerine kadar çok çeşitli kanallarda yürüttüğü müşteri odaklı hizmetler ile Samsung Türkiye, satış sonrası servis ve hizmetlerde de en iyi deneyimi yaşamasına imkan sunuyor. Ödülün alınmasında Samsung Türkiye’nin Akıllı Servis Merkezlerinde hayata geçirdiği, bir saatte çözülemeyen konularda 10 iş gününü beklemeden yedek cihaz verilmesi, değişim gerektiren durumlarda kanuni süreyi beklemeden anında değişim hizmetleri gibi kanunen tüketicilere verilen haklardan daha ileri düzeydeki müşteri dostu uygulamalar da etkili oldu.
”Akıllı Servis Merkezleri, dijital destek kanalları ve birçok uygulamayla müşterilerimizin yanındayız”
Samsung Türkiye Servis ve Müşteri Hizmetleri Direktörü Erbil Topgül ödülle ilgili,”Bu değerli ödüle layık görüldüğümüz için oldukça mutlu ve gururluyuz. Samsung Türkiye olarak müşterilerimize her zaman ihtiyaca yönelik en iyi hizmeti, yasal gerekliliklerin de ötesinde bir hizmet deneyimini sunmayı hedefleyerek çıktığımız yolda, mobil cihazlar servis merkezlerimizi ”Akıllı Servis Merkezlerine” dönüştürdük. Bu dönüşümle birlikte müşterilerimiz servis merkezlerine randevu almadan gelip, kendisi ile bire bir ilgilenecek danışman sayesinde işlemleri hızlıca tamamlayabiliyor. Yazılımsal gereksinimler ortalama 10 dakikada çözülürken, onarım gerektiren durumlarda cihazların ortalama yüzde 90’ını 1 saatte onararak müşterilerimize teslim ediyoruz. Onarım süresi 1 saati aşabilecek durumlarda anında yedek cihaz teklif ediliyor. Değişim gerektiren durumlarda ise orijinal aksesuarlarıyla ve kutusuyla yeni bir Samsung cihazı ile değişimi sağlıyoruz. Bunun yanında çağrı merkezi ve dijital destek kanallarımızla da müşterilerimizin her daim yanında olduğumuzu hissettiriyoruz. Web sitemiz destek bölümü, Guncelmiyiz.com, Samsung forum, Samsung Members uygulaması, sosyal medya, canlı sohbet, e-posta ve WhatsApp destek hattı, uzaktan destek, video destek ve İşitme Engelliler Çağrı Merkezi kanallarımızla her müşteri ihtiyacına uygun çözümleri anında ve kolayca sunabiliyoruz. Bu başarıda emeği geçen tüm ekip arkadaşlarıma ve iş ortaklarımıza bir kez daha teşekkür ediyorum” dedi.
Kaynak: (BHA) - Beyaz Haber Ajansı
Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.